Thursday 30 May 2013

Assalamualaikum and Salam 1Malaysia. Hehe
Eh, salam 1Malaysia jek bukan papew pun :D. Hmm, rasanya dh berabad lame xmengupdate blOg kesayangan nie haa. Agak-agak dah berlumut dh tapi nasib baek oke lagi nampak nye nie. Hehe. Sebenarnya takde ape yg nk dipOstkan nye ni, saje nak membebel pepanjang haa, tapi pagi ni orang kata nk meluahkan perasaan kan. So, rasa-rasa cam nk luah perasaan lam ni jek. Law nk luah kt luar nie xde orang yg nk dengar. Xpe Luah lam nie lagi okey kot sebab xde sape yg akan termenyampah dgn apa yg nk aku tulis kan nie haa. Haha.

Sebelom masok kepada entry yg nk tulis ni,aku nak bgtaw yg aku xmakan lagi. Kesian tak kesian tak. Haha poyo !! Oke oke. Pagi nie just nak cerita sal kehidupan aku sebagai second year student. Ponat aihh menyiapkan berbagai esaimen yg menggila uh. Btw, best jgk sebab masing-masing buatkan. Kira semangat nak siapkan tu berkobar-kobar taw. Dan sekarang dah sampai ke penghujung sem, kira dah xterbeban ng mana mana esaimen lagi. Fuhh ! Legaaa. Haha. Tapi bila pikir-pikir balik kan, kejap je rasanya masa yg berlalu ni haa. Sem4 pon dh nk habis. Rindu masa muda muda dulu. Cehh :D, time mula-mula masok sini dulu (USIM kesayangan):D, Jumpa ng bebudak baru, member2 baru. Nice gtue ! Hanya memori lame yg dapat bangkitkan semangat nk study dengan lebih kuat. Ehh. Hihi. Oke lah, stakat ni jelah dulu. Kan da cakap xde ape nk cakap, so, cmni jelah mampu gua tulis. Membebel di pagi haru nie haa. hehe Okeyyy, chaw dulu, Assalamualaikum Senyum senyum selalu :D Peacee >_O

No comments:

Post a Comment